woensdag 20 juni - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Louis van Hest - WaarBenJij.nu woensdag 20 juni - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Louis van Hest - WaarBenJij.nu

woensdag 20 juni

Door: Louis van Hest

Blijf op de hoogte en volg Louis

22 Juni 2012 | Frankrijk, Parijs

Gereden traject: Tours - Joinville (Chartres)
Gereden kilometers: 146 totaal:4464
Het weer: licht bewolkt 14 tot 234 graden wind NO

Eerst een ind langs de N10 gereden maar echt etig rijden is at niet met al het zware erkeer dat om economische redenen de peage vermijdt.
Bij Vendome wordt het autoweg maar voor de fietser houdt dan elke bewegwijzering op.
Ik stop bij een bedrijf en vraag op welke wijze ik de weg richting Chartres kan vervolgen.
Met een gedetailleerde kaart komen we eruit, een zeer mooie en rustige weg door e bossen.
Een kilometer of 15 voor Brou begeeft mijn Spaanse kauwgomvorband het.
Een bijzonder scherp steentje heeft zich een weg gbaand naar mjn bnnenband.
Reparatie uitgevoerd, in de innenkant van de buitenband een versteviging geplakt en binenbandje anderom gemonteerd.
Een bewoner van een boerderj waar ik de reparatie sta uit te voeren vraagt eerst of ik iets nodig heb, daarna of ik mijn handen wil wassen en tegelijkertijd of ik misschien koffie wil.
Er zou in Brou een fietsenmaker zitten waar ik een nieuwe buitenband kan kopen maar niets is minder waar:.
Toch durf ik zo de reis naar Hilvarenbek niet aan want je zult zien dat je weer problemen krijgt en er gen oplossing voorhanden is.
Na 30 kilometer in Illiers Combray vind ik de fietsenmaker en die kan mij een Schwalbe band leveren.
De laatste dertig kilometer rijd k door graanvelden en graanvelden en op een zeker moment zie ik e torens van de kathedraal.
Donkere wolken, ik blijf juist voor Chartres overnachten en ben ik morgenvroeg al vroeg in het entrum.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Op weg naar Santiago

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2012

maandag 25 juni

24 Juni 2012

zondag 24 juni

23 Juni 2012

zaterdag 23 juni

22 Juni 2012

vrijdag 22 juni

22 Juni 2012

donderdag 21 juni
Louis

Actief sinds 08 Maart 2012
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 59182

Voorgaande reizen:

06 Mei 2012 - 30 November -0001

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: